poniedziałek, 10 listopada 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

Otrzymałam nominację do Liebster Blog Award od  Adweny z bloga "Różności kosmetyczne home made", 
za co serdecznie dziękuję.

O co w tym chodzi?:

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania, na które mam odpowiedzieć to:

1. Jak długo zajmujesz się tematyką swojego bloga i co Cię do tego skłoniło?

Tematyka na mom blogu jest bardzo zróżnicowana - od octów różnej maści... po maści :). Jest tu kuchnia, eksperymenty, pasja, Natura, kosmetyki, wnioski, doświadczenie - po prostu JA, dlatego o tym piszę i mam nadzieję zachęcam do próbowania nowych rzeczy.
2. Jak dużo czasu spędzasz w blogosferze (na pisaniu swojego bloga i czytaniu innych) i czy chciałabyś go zwiększyć czy zmniejszyć?

Nie potrafię określić ile mi to zajmuje, ponieważ muszę dzielić czas na kilka różnych sfer i mam nadzieję, że tak zostanie. Inaczej przestanę sypiać, aby zrobić wszystko, co zaplanowałam :)

3. Jak Twoja rodzina, przyjaciele reagują na Twojego bloga? Czytają, komentują czy nawet nie wiedzą o jego istnieniu?

Rodzina wie i pewnie podczytuje, ale bez komentarzy i zachwytów, to nie ich bajka... Przyjaciele i znajomi podkradają moje przepisy, co jest dla mnie największa radością. 
4. Idealny sposób na jesienny wieczór to...

... zapalenie kominka, ukręcenie jakiegoś kosmetyku, ...wygodne ułożenie się w fotelu i zatopienie się w książce, ....czas z bliskimi,... robienie rzeczy, na które nie ma czasu wcześniej...

5. Internet jest dla mnie...

jedna ze ścieżek zdobycia wiedzy, kontaktów z ludźmi o wspólnych zainteresowaniach, którzy mieszkają za górami, za lasami..., czasami znajduję tam inspiracje lub robię zakupy.
6. Chciałabym chociaż raz w życiu...

znaleźć się na bezludnej wyspie i sprawdzić, czy człowiek rzeczywiście jest zwierzęciem stadnym...

7. Najważniejsza inspiracja do działania to...

 potrzeba sprawdzenia własnych pomysłów, zrobienie czegoś nowego, złamanie utartych reguł.

8. Ulubione przedmioty/gadżety, bez których ciężko mi żyć

....hmmm, wszystko potrafię zrobić sama :)
9. Ulubiony blog

Jest ich kilka, z bardzo rozbieżną tematyką. Najbardziej lubię masy plastyczne i cuda, które da się z nich zrobić.... oraz biżuteria. W poprzednim wcieleniu byłam sroką, kocham błyskotki.
10. Zapach kojarzący się z najszczęśliwszymi chwilami w Twoim życiu to...

Zapach pieczonych rogalików z serem mojej babci, ... siano, które układałam w snopki z dziadkiem,... kwiaty, zapach farby,... rozgrzany asfalt po burzy.... ach...

11. Jak długo chcesz prowadzić bloga?

Jak długo będę mieć czas, chęci i pomysły.


 
Bardzo fajne pytania prawda, trochę wspomnień ożyło.... trochę informacji o mnie. Nie było tak źle.


Oto moje nominacje:
  1. Wolisz miasto czy wieś, a może inny zakątek kosmosu?
  2. Co najbardziej lubisz w ludziach? Jakie cechy?
  3. Jakie zachowania u innych najbardziej Cie irytują?
  4. Jak chciał(a)byś spędzić ostatni dzień życia?
  5. Co robisz w chili stresu?
  6. Co najbardziej lubisz w sobie?
  7. Czego nowego chciał(a)byś się nauczyć?
  8. Czy zatańczył(a)byś na środku rynku miasta na boso w deszczu?
  9. Najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
  10. Jakie owoce najbardziej lubisz?
  11. Ulubiony kolor?

Łatwe? Mam nadzieję, że nie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz