poniedziałek, 16 marca 2015

Pcółki i ruloniki

Mydło zrobiłam jakiś czas temu, teraz nadszedł czas publikacji ze względu wesołe pszczółki, które są na nich wybite oraz nadciągającą wiosnę


Mydła powstały z 1 bazy tylko różnią się dodatkami. Ze skrawków wcześniejszych mydeł wycięłam kwiatki, w nich odcisnęłam pszczoły i przetarłam brązową miką. Powciskałam też ruloniki mydlane i skórki z pomarańczy w kształcie serca.



Te kostki są zabarwione proszkiem z łusek konopi siewnej, które zostały po zrobieniu mleka, wysuszyłam, zmieliłam i barwnik z lekkim pilingiem gotowy :). Ma wierzchu i w środku ruloniki, które udało mi się zwinąć z 1 dniowych skrawków mydlanych.



Baza tłuszczowa:
  • oliwa pomace - 300 g
  • olej kokosowy - 250 g
  • olej słonecznikowy - 250 g
  • wosk sojowy - 200 g
Ług:
  • woda - 380 g
  • NaOH - 140 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz