sobota, 6 września 2014

Wspierajmy rękodzieło

Nazywa się Cynthia, powstała z pasji, potrzeby dzielenia się pięknem i radością.


Jest kolorowa i radosna, wykonana bardzo starannie, z wielką dbałością o szczegóły.


 Cynthia to przytulak, wielkości 45 cm, bez uszu licząc, wyposażony w cudną minkę, która potrafi rozświetlić smutki.


Zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia i postanowiłam ją kupić od jej twórcy, Gosi.



Jestem jednak członkiem grupy Zamień mydło na powidło, więc dokonałyśmy wymiany: krem za lekarstwo na doła :)


Grzechem jest zachować smutną minę widząc tego cudaka.


Takie cuda wykonane z sercem uwielbiam. Każde dzieło wykonane ręcznie zawiera część osobowości twórcy, a Gosia to nie dość, że zdolna osoba, do tego ciepła, miła i radosna, z każdego słowa tryska pasja i mimo, że nie znamy się osobiście, mamy masę wspólnych tematów. Każda z nas działa w innej materii, ale łączy nas pasja i radość tworzenia. 


I życie staje się lepsze :). 

Chciałam także podziękować:
  • Monice, za cudnie pachnący kit pszczeli - potrzebny do maści gojącej, która otrzymała ode mnie krem, dostosowany do jej cery. Monia robi także poduszki z łuską gryki, którą obiecała mi dosłać, więc niedługo będę testować
  • Dorocie, która obudziła we mnie chęć tworzenia wianków z kwiatów, ziół, owoców i warzyw. Wymieniłyśmy się masą informacji oraz swoim doświadczeniem w innych dziedzinach.
  • Asi ze świata Karczochów, za konkurs, w którym wygrałam 50% upust na zakupy jej dzieł . 
     Mogłam wybrać sobie: wielkość kuli, kolory wstążek oraz koralików a także ułożenie poszczególnych elementów.

Jak widzicie, efekty naszej współpracy są w odcieniach niebieskiego, białego i troszkę brokatu.

      Zapraszam do zostania członkiem grupy i radosnego działania. Post będę uzupełniać w miarę dokonanych wymian.
       

      Każdy z nas ma w sobie zdolność tworzenia, niestety częściej niszczymy - swoje szczęście, przejmując się niepotrzebnymi rzeczami, życie, dobry nastrój, poczucie własnej godności czy wizję świata innych. Należy poszukać w sobie piękna i dzielić się nim z innymi, znaleźć swoje pasje i wypełniać nimi życie.

      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz